Prečo je branding dôležitý?

Vystúpte z davu!

Navrhovanie efektívneho loga nie je rýchlym alebo jednoduchým procesom. Vyžaduje si výskum, myšlienku, starostlivosť a pozornosť, aby sa zabezpečilo, že konečný návrh loga bude smerovať na správny trh a vysiela správnu správu. Zle navrhnuté logo bude mať negatívny vplyv na vnímanie vášho podnikania, ale starostlivo navrhnuté logo môže transformovať firmu tým, že pritiahne tých správnych ľudí.

  • ­Moderné logo pre vaše podnikanie.
  • ­Branding, ktorý vyniká z davu.
  • ­Strategický prístup k prepracovaniu brandu.

Nižšie sme poskytli prehľad o našom hĺbkovom procese navrhovania loga, ktorý podľa nášho názoru prináša tie najlepšie a najefektívnejšie výsledky, ktoré pomôžu zvýšiť váš obchodný potenciál. Sme presvedčený o našej víťaznej službe a sme hrdý na pozitívne odporúčania od každého klienta na konci projektu. Chcete začať alebo vedieť viac? Kontaktujte nás.

Cenová kalkulácia

Proces dizajnu loga

Prieskum

Jednou z najdôležitejších častí akéhokoľvek návrhu je prieskum trhu. Začíname skúmať a študovať vašu spoločnosť, jej históriu a súťaž, ako aj skupiny a jednotlivcov, na ktorých sa zameriavate. Tento výskum zabezpečuje, že vašu firmu poznáte zvnútra, takže budeme schopný navrhnúť logo, ktoré predstavuje jedinečnosť podniku alebo produktu. Fáza výskumu je tiež príležitosťou na objavenie potenciálnych myšlienok, ktoré by mohli byť použité ako inšpirácia počas fázy vytvárania ideí.

Návrh

Keď pracujeme na dizajnoch, začíname na papieri, s použitím mnohých techník generovania myšlienok, ako je brainstorming a mapovanie slov. Toto je zvyčajne veľmi organický proces a môže sa líšiť od projektu po projekt. Akákoľvek myšlienka, ktorá vám príde na myseľ, bude načrtnutá na papieri, aby ste preskúmali celú hĺbku potenciálnych nápadov na dizajn loga.

Realizácia

Akonáhle sa táto myšlienka preskúma na papieri, začneme pracovať na dizajnoch pomocou softvéru s názvom Adobe Illustrator, ktorý je vektorovým softvérovým programom, čo znamená, že vyrobené umelecké diela sú škálovateľné a nikdy nestratia kvalitu. Budeme aj naďalej skúmať a experimentovať s myšlienkami aj počas tohto stavu, aby sme zabezpečili, že táto myšlienka bude prezentovaná v najlepšom možnom stave.

Korekcia

Akonáhle budeme mať niekoľko solídnych vzorov pripravených, budeme mať “inkubačné” obdobie aspoň jeden deň, kedy sa nebudeme pozerať na návrhy. Počas tejto doby môžeme zvážiť nové myšlienky, ktoré by sme chceli preskúmať a vrátiť sa k projektu s novou perspektívou. Po tomto období sa vrátime k návrhom, upravíme prácu podľa potreby a vybereme tie najvhodnejšie návrhy na prezentáciu.

Úspech

Akonáhle sú návrhy dokončené a obaja sme spokojní s konečnou konštrukčnou prácou, pripravíme si nové súbory loga pre použitie na webe a tlači. Vypracujeme aj dokument o používaní loga, ktorý vám pomôže čo najlepšie využiť vaše nové logo pri raste vašej firmy, a ak budete potrebovať pomoc s vašimi súbormi loga, budeme Vám k dispozícii a pomôžeme Vám s veľkou radosťou.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa procesu navrhovania loga, neváhajte a kontaktujte nás.